Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Daugiau informacijos.
Šiame puslapyje rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.
Jeigu nepavyksta rasti atsakymo, skambinkite telefonu:
8-612 60001, 8-45 433569 arba rašykite el. paštu info@keramikams.lt
KAIP ATSISKAITYTI UŽ PREKES?
El.parduotuvėje Keramikams.lt galima pasirinkti šiuos mokėjimo būdus:
- PaySera (Banko kortele, banko pavedimu ar kitais būdais);
- Sąskaita išankstiniam apmokėjimui;
- Kurjeriui grynais gavus prekes, COD;
- PayPal;
- Mokilizingas
- Perkant mūsų parduotuvėje Panevėžyje už prekes galima sumokėti grynaisiais pinigais arba banko mokėjimo kortele.
PER KIEK LAIKO GALIMA APMOKĖTI IŠANKSTINĘ SĄSKAITĄ IR KAS ATSITINKA, JEIGU NEAPMOKAMA LAIKU?
- Sąskaitą apmokėti galima per 3 (tris) darbo dienas banko pavedimu. Jeigu sąskaita neapmokama per 3 (tris) darbo dienas, Jūsų užsakymas yra anuliuojamas be perspėjimo.
AR UŽSAKYMAMS YRA TAIKOMI PAPILDOMI MOKESČIAI?
- Taip. Jeigu užsisakote prekių už mažesnę negu 30€ sumą, jūsų užsakymui taikomas mažo užsakymo mokestis 3.00€ (su PVM).
PER KIEK LAIKO GALIMA TIKĖTIS GAUTI PREKĘ, KURIOS NĖRA SANDĖLYJE?
- Tai priklauso nuo to, kokia prekė Jums reikalinga. Šiuo klausimu siūlome skambinti mums telefonu 8-612 60001, 8-45 433569 arba rašyti el. paštu info@keramikams.lt
KIEK LAIKO TRUNKA PREKIŲ PRISTATYMAS LIETUVOJE?
- Tai priklauso nuo pasirinkto prekių pristatymo būdo. Apie tai plačiau rasite čia: PREKIŲ PRISTATYMAS
KAIP ELGTIS KAI PRISTATYTA PREKĖ YRA PAŽEISTA?
- Į namus pristatytos prekės kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų, apie tai praneškite prekes atvežusiam kurjeriui;
- Siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite siuntos pažeidimų/patikrinimo aktą;
- Patikrinkite siuntos viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus papildomai užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos sklandesnei prekių grąžinimo procedūrai;
- Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia;
- Jei priimate prekes ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad prekės pristatytos tvarkingai.
KOKIOS PREKĖS NĖRA SIUNČIAMOS KURJERIU IR KODĖL?
- Kurjeriu mes nesiunčiame krosnies plokščių, nes jos gali sulūžti. Plokštes paprastai atvežame mūsų įmonės transportu arba jas galite įsigyti mūsų parduotuvėje Jūs patys.
- Žiemos metu, esant minusinei temperatūrai nesiunčiame molio masių, skystų, paruoštų darbui glazūrų bei kitų skystų medžiagų, kurios gali sušalti.
AR PREKĖS YRA SIUNČIAMOS Į VISAS PASAULIO ŠALIS?
- Taip, prekes visada siunčiame ten, kur Jums reikia.
KOKS YRA PARDUOTUVĖS DARBO LAIKAS?
- Parduotuvės Panevėžyje darbo laikas: I - V 8:00 - 17:00, pietų pertrauka: 12:00 - 13:00.
- E-parduotuvėje www.keramikams.lt prekes galite užsisakyti visą parą Jums patogiu laiku.